29e en laatste etappe - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Peter en Judith - WaarBenJij.nu 29e en laatste etappe - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Peter en Judith - WaarBenJij.nu

29e en laatste etappe

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Judith

21 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal
Na gisteravond nog gezellig gegeten te hebben met Marianne en Frits uit Limburg hebben we een heerlijk nachtrust gehad. Nog even ontbeten en voor de laatste keer op pad. Maar 45 km. Deze gingen erg voorspoedig door een mooi glooiend gebied met nog een paar kuitenbijters er in. Maar met al die kilometers in de benen en het einddoel in zicht deerde dat ons niet meer. Het laatste stukje hebben we nog even moeten zoeken maar uiteindelijk gevonden. Op het plein voor de kathedraal stonden Jan, Mieke, Martin en Marijke ons op te wachten. Met z'n vieren stonden ze foto's te maken. Het was een erg leuke ontvangst. Bij het bureau om het Compostelaat(laatste stempel) was het erg druk. We gaan nog terug als het minder druk is. We hebben gezellig met z'n zessen gegeten en gedronken. Nu gaan we uitrusten en kijken wat er in Santiago de Compostella allemaal te beleven is en natuurlijk overdenken of de tocht gebracht heeft wat we er van verwachtte. Dit komt in ons laatste verhaal inclusief van pelgrim Judith.
Groetjes

Groeten, Eric

• 21 Juni 2014 - 17:41

Natasja Mario En De Kids:

Super gedaan!!!!!!!
    Elke dag jullie verhaal gelezen
    Echt een petje af
    Groetjes van ons en tot snel

• 21 Juni 2014 - 19:28

Ingrid Van De Sande:

Echt super goed van jullie...
    Groetjes Ingrid van de Sande

• 21 Juni 2014 - 20:00

Henk:

Jongens Hartelijk Gefeliciteerd met het behaalde succes. We nemen er vanavond eentje op. Misschien wel meer.
    Gr. Henk enYvon

• 21 Juni 2014 - 20:04

Sandra Bormans:

Hoi Judith en Peter,

Gefeliciteerd, super gedaan !!

Groetjes,
    Sandra

• 21 Juni 2014 - 20:17

Wim En Leonieke:

2 petjes af!!!!!!!!!!!!

• 21 Juni 2014 - 20:22

Pap En Mam:

Hoi Peter en Judith,

Geweldig goed gedaan, proficiat.
    Tot gauw.

Peter Van De Kerkhof:

Proficiat!

• 21 Juni 2014 - 21:22

Paul Pals:

Zo dat zit erop. heb vanmiddag om 13.45 tot 14.00 op de webcam zitten kijken maar geen Peter of Judith.
    Wel heb ik steigerpalen en netten gezien jammer. Eindelijk daar, maar met jouw reisverslagen leek het net of het allemaal niet zoveel voorstelde. Maar ik weet beter het is een super prestige die maar weinigen jullie na doen. Nu het eind verslag van Judith? groetjes Paul

• 21 Juni 2014 - 21:50

Karin:

Gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie!

• 21 Juni 2014 - 22:03

Niek En Miranda:

Hallo Peter en Judith,

Geweldig wat jullie gedaan hebben, pet je af.
    Proficiat !!!
    We gaan nu wel jullie verhalen missen, we hebben ze elke dag met veel plezier gelezen.

Groetjes Niek, Miranda, Nienke en Rens

• 21 Juni 2014 - 22:12

Arnold En Josien :

Hoi Peter en Judith
    Gefeliciteerd met deze prestatie vind het erg knap van jullie kei goed nou nog even na genieten en goede reis terug naar Uden

• 21 Juni 2014 - 22:30

Anke En Marcel:

Hoi Peter en Judith,

Gefeliciteerd met het halen van de eindstreep. Kei goed van jullie. Geniet nog van de tijd dat je daar bent.

• 21 Juni 2014 - 22:43

Annie Van La B:

Hallo Judith en Peter,

Petje af voor jullie prestatie. Wel jammer dat de verhalen nu stoppen, wij hebben ze met plezier gelezen. Wij wensen jullie verder nog een hele fijne vacantie toe, en misschien tot een volgend avontuur wat jullie willen gaan beleven, waarvan wij dan weer van mogen meegenieten.

Groetjes van het hele La B team

• 21 Juni 2014 - 23:10

Elise:

Judith en peter,

Heel knap gedaan.
    Ook bedankt voor het leuke verslag, zal het gaan missen.

Judith, misschien kunnen we met de 'wijnen en wandelen club gaan trainen, om het traject een keer te lopen.

12 collega's kunnen toch makkelijk 3 maanden gemist worden?

Liefs en nog een fijne vakantie
    volgend jaar mag je lekker naar Thailand

• 21 Juni 2014 - 23:10

Jeffrey:

goed gedaan en geniet nog van de vakantie
    groeten van jeffrey

• 22 Juni 2014 - 00:31

Riek:

Peter en Judith
    hartelijk gefeliciteert met het eindpunt .

gr.Riek.

• 22 Juni 2014 - 11:17

Nolly En Leo:

een knappe prestatie gefeliciteerd.

• 22 Juni 2014 - 14:43

Diep respect....

• 22 Juni 2014 - 21:09

Wim Van Heugten En Henk Bolk:

Peter en Judith,
    Proficiat met de geweldige prestatie die jullie geleverd hebben. Wij weten hoe het voelt. Het is bijna niet te beschrijven. Uitstekend gedaan.
    Wim van Heugten en Henk Bolk

• 22 Juni 2014 - 21:17

Antoinet En Jan:

Bravo voor jullie, we horen nog graag wat verhalen en mogelijk fotos die we nog niet zagen.
    Goede reis terug tesamen naar Hollanda !!