2e etappe - Reisverslag uit Londerzeel, België van Peter en Judith - WaarBenJij.nu 2e etappe - Reisverslag uit Londerzeel, België van Peter en Judith - WaarBenJij.nu

2e etappe

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Judith

22 Mei 2014 | België, Londerzeel

Hallo allemaal.
Na een redelijke nachtrust hebben we vanmorgen ons boeltje gepakt en zijn we weer vertrokken via de officiele route. Het inpakken viel een beetje tegen omdat het in de nacht flink geregend had. Echter het warme ochtend zonnetje maakte weer veel goed. Het was een heerlijke fietstdag. Alleen iets meer wind. Lekker gedronken op diverse terrassen en verse aardbeien gegeten in een bosrijke omgeving.
In Rijkevorsel hebben we onze eerste stempels bij het gemeentehuis gehaald. Via Lier en Mechelen zijn we uiteindelijk, na 76 km, terecht gekomen op een camping in Londerzeel. Lier en Mechelen zijn prachtige steden. Hele mooie gebouwen en erg gezellige terrassen. Hier hebben we ook weer stempels gehaald. Voor het gemak hebben de kerken dit maar uitbesteed aan de plaatselijke VVV's. Wel zo gemakkelijk. Het vinden van de route met de boekjes van Clemens Sweerman is erg goed te doen. Aangezien we met de eenvoudige knooppuntroutes in Nederland regelmatig verkeer fietsten waren we toch wel bezorgd of dit goed zou gaan. Ook hebben we een aantal omleidingen gehad maar met hulp van vriendelijke en behulpzame Belgen kwamen we snel weer op het goede spoor.
Dit was het weer voor vandaag. wij kruipen weer ons tentje in. Morgen om zes uur weer op.
Groetjes.

• 22 Mei 2014 - 22:07

Silvia:

Fijn dat t goed gaat, wacht iedere avond op jullie bericht, zo leuk dat je t kan volgen.leuk wat je o n derweg allemaal tegen komt. Hoop voor jullie dat t weer goed blijft. Succes morgen weer, en zorg goed voor elkaar. Goede reis morgen.xxxx

• 22 Mei 2014 - 22:59

Henk:

Hoe dit vol. Het mooie weer de terassen en de goeie zin. Komt het helemaal goed.

• 23 Mei 2014 - 11:34

Marijke:

Goed te horen, dat het loopt volgens plan. We hopen nog veel van deze positieve berichtjes van jullie te mogen ontvangen. Fiets ze en geniet van al het moois onderweg.
    Groetjes

Elise Ponse:

Lieve Judith en Peter,

Leuk zo'n reis verslag.
    Ga jullie volgen.
    Geniet van jullie avontuur.

Liefs, Elise

Peter en Judith

Hallo Allemaal. In mei 2014 zijn Peter en Judith van plan om per fiets naar Santiago de Compostella te reizen. Deze reis is ongeveer 2600 km. We willen hier ongeveer 4 á 5 weken doen over. Buiten het fietsen om willen we ook graag zoveel mogelijk zien van de omgeving en leuke mensen ontmoeten. Via dit dagboek willen we het thuisfront op de hoogt houden van onze belevenissen.

Actief sinds 23 Maart 2014
Totaal aantal bezoekers 19005