Voorbereiding - Reisverslag uit Uden, Nederland van Peter en Judith - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Uden, Nederland van Peter en Judith - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Judith

30 Maart 2014 | Nederland, Uden

Hallo allemaal.
Een fietstocht van 2600 km vergt natuurlijk enige voorbereiding. We zijn al een aantal maanden aan het trainen maar nu begint het serieuze vormen aan te nemen. Gisteren zijn we vanuit Uden naar Berg en Dal gefietst en hebben voor het eerst de 100 km grens gepasseerd. Om precies te zijn 102,7 km.100 km is al ver maar het heuvelachtige terrein gaf nog een extra dimensie aan de tocht.
Onze tocht ging ook over de Oude Holleweg. Een korte klim op een heuvel met een stijgingspercentage van ongeveer 10%. Was een pittig klimmetje die we zonder problemen afgelegd hebben.
Afgelopen week had ik een apparaatje gekocht waarmee je bv een smartphone op kunt laden via de fietsdynamo. Deze hebben we meteen getest. Het apparaatje werkte perfect. De communicatie met het thuisfront tijdens de tocht is dus gewaarborgd.
Het leuke van het trainen in de nabije omgeving is dat je op plaatsen komt waar je al vaak geweest bent maar nog nooit bij stil gestaan hebt om te zien hoe mooi het is.
De komende weken hebben we nog verschillende trainingen op het programma staan. Hier zullen we ook verslag van uit brengen. Is een leuke oefening voor het echte werk.

Groeten Peter en Judith

• 31 Maart 2014 - 18:32

Coos:

Hartstikke mooi, geniet ervan, ik ben meerdere malen in Santiago geweest met de bus, wij deden altijd parallel met de camino route, Heen langs de zee en terug over Picos de Europa, een hele mooie route. Ik zal jullie blijven volgen. Groetjes Ome Coos.............

Peter en Judith

Hallo Allemaal. In mei 2014 zijn Peter en Judith van plan om per fiets naar Santiago de Compostella te reizen. Deze reis is ongeveer 2600 km. We willen hier ongeveer 4 á 5 weken doen over. Buiten het fietsen om willen we ook graag zoveel mogelijk zien van de omgeving en leuke mensen ontmoeten. Via dit dagboek willen we het thuisfront op de hoogt houden van onze belevenissen.

Actief sinds 23 Maart 2014
Totaal aantal bezoekers 19002